onsdag, januar 12, 2011

Bjørnen sover.....

... i sitt lune hi...

Ja her har vi gått i hi for vinteren. Det fyres i ovnen, pledd er alltid lett tilgjengelig og nykvernet kaffe sender ut deilig duft. Vår lille firbeinte sover i sofaenden, og jeg har diverse strikkeprosjekter i umiddelbar nærhet.
Jeg gleder meg til vår, lys og varme, men enn så lenge er det godt å kunne krype opp i sofaen, i alle fall når man har fått medisin som funker... For operasjonen før jul gikk ikke helt knirkefritt, men nå er alt på rett vei igjen. Stakkars gummimerra mi føler seg nok ensom og forlatt der ute, men snart håper jeg vi igjen kan 'ri ut i soloppgangen' hehe...

Strikkeprosjektene skal dere snart få se, jeg storkoser meg med garn i alle tykkelser, og ikke alt er blitt til det de var tenkt til, men mer om det senere :o)
Snakkes snart!

2 kommentarer:

hanne sa...

Kose deg så godt du kan, Tove! Godt at du har lyst til å kreere i det minste! Gleder meg til å se hva det blir til med garnet! Klemmer fra et sørland badet i sol!

Pauline sa...

Godt å høre at det retter på seg!
Du skal bare holde deg i hiet til våren kommer, ute er det bare "usjegusje" likevel... ;-)
Kos deg i ovnskroken med pledd, kaffe og håndarbeid!

Klem! :-)