søndag, januar 30, 2011

Lyst til å bli med på kurs?


Tirsdag 1. februar kl. 1800 skal jeg til Børsa for å holde kurs. Her skal vi lage minialbum med sølvtape. Bor du i Trondheimsområdet og har lyst til å bli med er det bare å ta turen!

Ellers er det dvalemodus her for tiden. Dvale med god mat... Glad min kjære kjøpte nye joggesko til meg i går, for nå må jeg ta meg på tak! Jeg hadde ikke nyttårsforsett fra 1. januar grunnet operasjonene før jul, men 1. februar er startdato for opptrening. Inntil da er det KAKETID!!! Hehe, og i dag er det ostekake som står på menyen.

Bilde lånt fra Klikk.no

Om denne er like god som den høres ut blir den å finne på konfirmasjonskakebordet i mai!
Til middag blir det ovnsstekt torsk med chilibrent smør fra kokeboken Lyst på livet av Gøril Wiker. Fantastisk inspirerende kokebok for en håpløs amatørkokk som meg :)

Men nå skal jeg innta dvalemodus igjen, ha en videre strålende søndag!

2 kommentarer:

Bente sa...

ÅÅÅåå, skulle ønske jeg bodde nærmere:) Det ser ut som et spennende kurs du skal holde:) jeg digger kurs med deg:) Kos dere:) Ønsker deg en finfin uke:) Klem fra Bente

Scrappelise sa...

Tenk om du kunne ha kurs i Gjøvik - Hamar - Lh.mr. området... jeg ville beinflydd for å være med!