onsdag, januar 19, 2011

Votter i gamle Selbumønstre


I jula var det ikke stort jeg kunne gjøre, halvveis liggende på sofaen, men med litt garn og strikkepinner tilgjengelig kunne jeg i alle fall få strikket votter til et par av ungene. Så her er til eldste- og yngstemann. De er allerede flittig brukt, og snart må jeg nok strikke til midtimann også.
Kjekt når heimestrikka er kult for ungdommen også!

Men nå skal jeg sette meg ned å kose meg med en kopp deilig nykverna kaffe, som en deilig dessert etter heimelagde seikarbonader til middag. Lengter ikke mindre etter sommer og sol etter svigermors deilige mat!

5 kommentarer:

banglamarie sa...

så utrolig lekre votter!! Har du lyst til å dele mønster på disse med meg? Kjempefine!!

Anonym sa...

Disse var kjempefine! jeg synes jeg ser selbuvotter på alle ungdommer om dagen. Tror det er ganske in igjen, så heldig er dine unger som har en mamma som strikker :-)

Pauline sa...

Kjempefine votter!
Du er flink til mye du, kjekt for de som har ei mamma som strikker også! ;-)

Ha ei fin uke, klem! :-)

hanne sa...

Fine selbuvotter! Ja, nå er DET in... ;-) Det er noe eget med det urnorske, synes det er utrolig flott! Kose deg med strikkepinnene! Klem

Trine sa...

Så lekre votter! Disse bringer fram mange minner ;o) Håper formen din er stigende og at vi snart får se noen flotte papirkreasjoner fra deg igjen! Klem fra sør