mandag, januar 17, 2011

Fototapeter - I'm in løøøøøv!


Klikk.no fant jeg disse flotte inspirasjonsbildene med ulike fototapeter. Den over her har jeg en vegg klar for om jeg skulle få litt penger igjen på konto etter strømregningen som venter rett rundt hjørnet... Herlig rå og tøff. Akkurat det som kan bryte opp litt i alt det hvite! Gubbelure er nok ikke like begeistret som meg, men en kan jo alltids drømme...?



Denne tapeten er også utrolig kul, tror jeg må forsøke meg på eldstemanns rom...? Ikke at jeg tror jeg slipper til med noe interiør som helst der inne, men igjen kan jeg jo få lov til å drømme...

Disse rustikke plankene er også herlige, og jeg får nyte inspirasjonen. Kanskje du også kan få noen ideer? Flere fototapeter finner du på klikk.no og googler du rundt er det et hav av muligheter.

Ha en videre fabelaktig uke!

2 kommentarer:

Bergheim sa...

Artig med litt andeledes tapet. Man kan lage utrolig mye kreativt i et rom med sånne hjelpemidler. Ha en fin uke

Anonym sa...

Det er utrolig genialt å kunne få en vegg til å se ut som betong uten å faktisk bruke betong! Tapeten med by skiltene var jo også helt fantastisk!