søndag, mai 17, 2009

Putekrig på 17. mai?



Først og fremst: GRATULERER MED DAGEN!!!
Dagen i dag har vi tilbragt med svigermor, og koset oss i strålende sol. Det har vært en annerledesfeiring med 50m tog i motsetning til det vanlige med ca 50 klasser.... Stille, rolig og oversiktlig :)
Jeg håper alle sammen har hatt en fortreffelig dag uansett hvor den ble tilbragt, og med et forhåpentligvis deilig vær!


Helga ellers er blitt brukt til å komme få opp stendere til plattingen bak hytta. Materialene lå klare og ventet på oss, og med været på vår side ble det kjekt å jobbe ute. Nå mangler det bare et par forsterkere og så kan vi endelig legge selve dekket på platten, ju-huuuu!!!! Det skal bli deilig å kunne sitte i sola og kose seg, flytte ut i større grad, spesielt siden hytta ikke er større enn ca 25 kvm... Ferdige når platten er klar? Definitivt ikke, det er vel egentlig da arbeidet virkelig begynner, men den runden får jeg komme tilbake til ved en senere anledning...

Nå er det putekrig nemlig.
For det er stilt spørsmål fra gubbelurer rundtomkring i det Norske land tidligere, også hjemme hos oss. Mange ganger, og denne helga var ikke noe unntak. For vi måtte låne med oss henger av nabo'n for å få med oss våre nyervervelser,- propankjøleskap og -komfyr. For å sikre disse så de ikke ble ødelagte mot kantene på hengeren og hverandre benyttet jeg meg av sjansen til å stikke med meg enda flere puter til hytta. De ble dantert opp og i mente, i alle synlige og ikke synlige sprekker og kanter..... Både gubbelure og naboene stirret perpleks på haugene jeg bar ut... og gubbelure begynte snart å rive seg i håret, i alle fall det som er igjen.... ja etter at jeg klipte av han alt altså *knis*
Men, kan vi egentlig få nok puter?
I don't think so!


Ha en videre fortreffelig aften, druknet i puter eller ei!

Ingen kommentarer: