mandag, mai 18, 2009

Inspirasjon på nett




Det er så masse flott inspirasjon å finne rundt omkring på nettet. Mange flotte blogger, men jeg har også funnet noen fine og inspirerende hjem andre steder. Disse bildene er fra Finn.no. Kanskje jeg snart finner ut hvordan jeg skal ha det på hytta...?

Hektisk aktivitet denne uka også, og etter jobb i dag setter jeg og 2 kollegaer kursen mot Stjørdal og hagesenter. Gleder meg til å se noe annet enn Plantasjen! Ikke mye planter som skal handles inn i år siden vi har 2 hager som skal graves opp, men litt krukker må man ha. Krukker og selvfølgelig PUTER *knis*

Ha en videre deilig dag!

2 kommentarer:

gudrun sa...

Hallo min venn.
Ser ut som dere har hatt en deilig weekend. :)
Jada, vi kommer på besøk på terrassen. :) Bare sett over kaffen du, så hiver jeg meg i bilen....kommer om en 8 timers-tid...LOL

Gleder meg SÅ masse til vi sees igjen - kommer du på husmorferie??

Og du:
Trenger du hurtige oppskrifter?
Jeg har et par her. ;)

xo

Pauline sa...

Stilige bilder du har funnet til inspirasjon, ser spennende ut på hytta også. Ser dere for meg i full putekrig!! he-he...
Ha en fortsatt deilig vår snuppa!!
Klem!