mandag, mars 30, 2009

Hjelp, hjelp, jeg drukner!





Ok, ikke i fysisk forstand vannmessig....
Men i ting og tang, rot og skrot...
Nå vil jeg ha sol og varme, få tatt en skikkelig vårrengjøring og malt de siste vinduene. Jeg vil ha det ryddig og pent rundt meg, ikke leve i det totale kaos til enhver tid...
Men, det blir nok ikke med det første.
Når skal det vaskes, ryddes og pakkes.
Jeg håper flere vil være med på en felles søknad til værgudene med ønske om strålende sol til påska!
Da har jeg tenkt å stikke til fjells med appelsin i nista, og ikke bare appelsinhud på baken *vræææl*
Så vil jeg gjerne sende disse blomstrene over til min kjære mor og far, og si at nå teller vi dagene til vi ses igjen :o)

2 kommentarer:

Aquarell sa...

Solsøknad er herved sendt.:D

LIVS LYST sa...

Takk for koselig melding inne hos meg. Velkommen inn igjen ved en senere anledning! (Nå hørtes jeg veldig formell ut.) Titt gjerne innom igjen! :O)

Hilsen Ljo