tirsdag, mars 03, 2009

Du vet ikke hva du har....





.... før du tømmer garderobeskapene på soverommet for å endre løsninger og bruksområder...
Det er totalt kaos i kaosheimen. Familien og huset lever opp til sitt navn og rykte for tiden...
2 soverom skal bytte skapstammer, nye skal inn i tillegg og dører monteres. 2 små soverom, men du verden alt hva de rommer....
Å ha et stort deilig hus med masse plass hadde vært fint, men vi må bare innse fakta. Vi bor i en leilighet i en 4mannsbolig, 5 stykker+hund. Ok, hunden er kanskje ikke så stor, men totalt fyller vi godt opp.
IKEA hadde besøk i går kveld, og jeg må tilbake etter jobb i dag.
Jeg leste på nett om 'sjarmøretappen' i går, men jeg må innrømme at den etappen synes milevis unna våre soverom for tiden. Går vel lei lenge før jeg eventuelt kunne kommet til den også...
Jeg kaster meg nemlig ut på nye prosjekter, dypere ned i materien, omorganiserer og finner nye områder desperate etter oppussing lenge før jeg er ferdig med det forrige. Til gubbelure og resten av familiens frustrasjon.

Så mens jeg lever i mine kaosrom kan dere få nyte noen rooolige og delikate soverom... og oppbevaring på andre måter ;o)

Ha en fin dag!

4 kommentarer:

Karna sa...

Godt når en er ferdig, men ikke så veldig sjarmerende når en holder på...da angrer en på at en var så dum og starte...slik er iallefall jeg....kommer nok til å bli fint når du er ferdig. Soverommet nede til venstre vil jeg gjerne ha...såååå fint!

Silje sa...

Slike ting er kjedlig når det står på, men det er deilig når en får det gjort.

Vi bor heller ikke i noe herskelig villa, så jeg vet alt om overfylte skal ja.

Klem Silje

Rønnaug S. sa...

Og så jeg som trudde det var sånn det så ut hos dere for tida...;) En drøm for noen og enhver, det der.

Lykke til med organiseringa:)

irina sa...

Har det sånt hele tiden he he...kanskje har jeg for mye drit i følge kaillen !!

men han vet jo ingen ting da ???

Tusen takk for koslige kommentarer fra deg...har vært i dårlig form :)
men men håper å komme ut av vinterdvalen snart !!

klem