søndag, mars 29, 2009

Gratulerer kjære kaosmannen!!!!


Min kjære fyller altså år i dag!!!

Han har bestilt 'cowboy-frokost' i dag, og med hans allergi mot hester er vel dette det nærmeste han kommer om det var cowboy han hadde ønsket å bli.... Så nå er det bare for meg å komme meg igang, egg og bacon skal stekes, tomatbønner varmes, brød deles, og selvfølgelig skal det være kaffe og appelsinjuice ved siden av, selv om jeg ikke tror juice var vanlig blandt cowboyene... Men, nok om den saken.

Bursdagsgaven består av sykkeltøy,- sykkelbukse og sykkeljakke, så nå mangler det bare å få lagt om til sommerdekk så er han klar for vår... Men, det er fortsatt islagte stier her, så det er bare å smøre seg med tålmodighet.

Ha en videre strålende dag min kjære, og ja, jeg skal bake kake til deg *knis*

1 kommentar:

Pauline sa...

Lykke til med cowboy-frokosten, og gratulerer med dagen til cowboyen!!
Ha en flotters dag i 'trivelige Trøndelagen'!!