mandag, mars 09, 2009

Kaos i kaosheimen...




Det råder fullt kaos i kaosheimen.
Etter å ha tilpasset og kjøpt til skap, byttet om og forflyttet alle garderobeskap i 2 soverom råder det totalt kaos hjemme hos oss. Stue og kjøkken er blitt tatt ibruk som ekstra oppbevaringsted, og sortering står på dagsordenen. Om vi noen gang kommer oss i orden synes tvilsomt nå, i alle fall når jeg bruker tiden til å pusle med hobbysaker fremfor å rydde *knis*. Mye morsommere og koselig!
Dagens inspirasjon kommer fra det eneste stedet det råder en viss form for ro på, en del av tv-hylla på stua. Ikke mye, men jeg tviholder på denne lille plassen så jeg i alle fall finner ro på øyet et sted! Fatet er kjøpt på misjonsbutikken for 40,- og lykta på halv pris etter jul, så det er 'røverkjøp' og gjenbruk av godt slag ikke sant...?
Håper jeg snart kan få ryddet litt mer så flere bilder kan legges ut, vi har nemlig fått opp hylle med bilder på stua, samt forflyttet det gedigne elggeviret fra soverommet til stua *gulp*. Men, rydding må til først.

Ha en videre fin dag alle sammen, nå skal jeg finne loppekassa...

1 kommentar:

Moia sa...

Stå på Tove, jeg synes det høres ut som du har et bra "drive". Her blir det ike gjort noenting, men snart er våren her, og da kommer vel energien.LOL Lykke til med omorganisering/oppussing.