lørdag, mars 14, 2009

En herlig dag!!!

I dag har det vært en deilig dag her i trøndelagen!
Sola har skint, varmen begynt å merkes, fuglene sang, bølgene skvulpet dovent inn mot stranda og vi fikk en deilig rusletur med hunder og venner. Det var så deilig å kunne tusle rundt å trekke inn vårlufta!

I morgen skal jeg huske på å ta med meg saks når jeg går så jeg kan plukke med meg noen greiner. Her er det nemlig påskeeggpynting på gang, og de minste må jo henges opp! Gleder meg til å få inn litt mer vårfarger på kjøkkenet. Nye puter er kommet hjem til meg og frem på benken, nye små metallhus innkjøpt på Tine's shop i Trondheim og har fått seg en runde med hvit lakk i dag, pianokrakk og smijernslysestake har også fått seg en runde med lakken, så nå koser jeg meg med litt småpynting av huset.
I går var jeg nemlig på runde med en god venninne fra Mosjøen, Julie :o)

Hun ble dratt med på alskens interiørforetninger og blomsterbutikker, bruktbutikker, og alternativ kjøring.... Skal ikke gå nærmere inn på det, da tror jeg ikke jeg får kjøre bilen fritt mer av gubbelure...... knis.

Ellers har det kommet ny artikkel inne på Papirgleder, og jeg har endelig fått litt scrappelyst tilbake igjen :o) Den lå langt inne, men nå koser jeg meg litt igjen med papirpuslerier.



Håper dere alle har en deilig helg!

1 kommentar:

Karna sa...

Ok nå har du sagt det, du vil låne gartnere når du begynner å grave drenering.....vil du ha 2 eller 4? Går av egen maskin...bare litt hundesnop som skal til, så er de på nytt propell....

Herlig med vår, blir så godt humør!!! (akkurat det tror jeg det er flere som er glad for...ha ha ha)