lørdag, mars 21, 2009

Frem og tilbake er like langt...




... eller...?
Opp og ut tidlig i morres for å ile avgårde på loppemarked. Planene var klare, jeg skulle ha hyller til barnerommet. Trampet rundt i et spetakkel av folk og lopper, fant ikke hyller men kom ut med stort norgesglass og glasslokk til kakefatet mitt :o)

Glad for funnet, men like langt når det gjalt hyllene til jenterommet måtte jeg ta turen innom IKEA på tur hjem. Der fikk jeg tak i hyller og hylleknekter og endelig kunne jeg begynne å pynte litt på rommet til lillemor! Resten får vente til senere, min kjære far har nemlig lovt å hjelpe meg med hylle til jenterommet. Jupp, jeg er evig takknemlig for min handy-pappa :o)

Her er dagens hyller kommet opp med litt av pynten til rommet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååå hvor har du fått tak i de koffertene???
Og den boksen med elefanter, åh, så søt :)
Nyyydelige Tildadukka!!!

*klemmer til deg fra meg på en søndag*