torsdag, januar 08, 2009

Jeg lengter etter sommer og sol!
















Det plaskregner ute, glattisen speiler seg i gatelysene og jeg holder meg trygt innendørs med varme i ovnen og varm drikke i koppen mens jeg lengter etter sol og varme. Ikke minst til å få platting og verandadør på hytta! Det skal bli deilig å kunne få noen late dager i solveggen igjen... Før tåka innhyller oss da *knis*

I sommer som var fikk vi malt vegger og tak, men gulvet gjenstår ennå. Men, vi må få flyttet kjøkkenet og bygd på et par soverom først. Her er imidlertid en liten sneakpeak på hvordan det ser ut på hytta, helt enkel, 30kvm og uten luksus som innlagt vann og strøm per i dag... Men vi har fått oss gasskomfyr og gassovn, og så får vi se om det ikke kan bli innlagt vann etterhvert også. Men foreløpig ingen luksus, ikke engang vedovnen som vi fikk av tante og onkel er montert.... *brrr* ikke noe besøk dit om vinteren ennå altså... MEN, det er per i dag soveplasser til 7 stk der ;o)





1 kommentar:

Pauline sa...

Så herlige hyttebilder Tove!!
Kjente meg igjen! ;-)
Ja, hvem lengter ikke etter bedre dager på sånne gråværsdager som denne.. vi får håpe på fine dager etterpå!
Ha en fin kveld!
Klem!