onsdag, januar 07, 2009

I dag har jeg kastet ut juletreet. Skulle egentlig gjøre det i går, men nå er det i alle fall gjort. Treet står ute, mens all julepynt ligger i en haug på kjøkkenbordet... Må ut for å handle nye oppbevaringsbokser til dem så jeg enklere kan få organisert pynten i ettermiddag.
Men da treet og pynten var tatt ned ble det så nakent at jeg begynte å lete etter fargeklatter på nettet....
Denne plakaten er bare helt utrolig kul! Den finnes i mange andre klare og kule farger også om du skulle trenge en fargeklatt nå til våren. Ta en titt innom http://www.etsy.com/shop.php?user_id=5244654 og ta en titt om du vil se nærmere på hennes arbeider, og http://sfgirlbybay.blogspot.com/ for å se i bloggen hennes. Masse inspirasjon å hente!

Jeg fant også disse kule bildene i bloggen hennes:



2 kommentarer:

Torill sa...

Disse skiltene var skikkelig kule da!!
Forresten - jeg har sladret litt om at du kommer til Steinkjer i april:-)
her
Satser på at det er greit :-)

gudrun sa...

Ja, den plakaten er knallkul! Jeg har en i knallgul. ;) - apropos gult. ;) Den henger på aktivitetsrommet og muntrer oss opp.
Her har juletreet vært ryddet vekk en stund, og snart er vi inormalt gjenge igjen.
Hils alle.
KLÆM