fredag, mars 31, 2006

The {21} Challenge, day 5

Denne dagen har vært tung og grå, både ute og inne... Vinteren biter seg fast her i trøndelag, og vi har hatt snø og slutt her i dag. Hadde ikke noe lyst i det hele tatt, mangelen på disiplin tilnærmet fraværende. Måtte ta meg selv hardt i nakkeskinnet for å komme meg bort fra pleddet og sofa'n i dag, men omsider fant jeg veien ut. Med tykke klær og kamera på lur trasket jeg ut i uværet. Hutre-tutre-tu! Men, sjøen slo så deilig inn mot fjæra, flo og deilig sjølukt pirret, så jeg trasket ned og bare nøt å føle meg levende.

Sitatet i dag,- å være en del av noe stort, det er litt av følelsen jage har med vannet. Vi bor ved fjorden, ikke havet, men lydene, lukten, minner meg om havet og storheten i naturen.
Vakkert!

Lekte meg litt med de flotte børstene jeg fikk av Rhonna Farrer etter forrige runde, og måtte jo bare tegne noen på siden med tekst også ;o)

Målet nådd i dag også, selv om disiplinen truet med å forsvinne fra meg i dag.... :o)



Today has been a grey day, outside and inside. Even though April starts tomorrow, it’s snowing here! Yaiks! Cold and with my stiff and bad arms I just wanted to stay inside, warm and comfy on the sofa. My discipline was blown away, almost invisible…. But, I grabbed myself in the neck and went for a walk. Brrrr!!!!

Down by the fjord it was fantastic! The waves against the beach and rocks, the sound, the smell, this incredible feeling of being apart of something so much bigger then ourselves! The quote for today hit me while standing there looking and feeling alive :o)

On the picture I took on my tour today I’ve played a bit with the gorgeous swirls and brushes I got from Rhonna Farrer :o) Thank you ever so much! You are the best!!!!!
Draw some swirls on the other side as well to keep these to pages together :o)

TFL! :o)

3 kommentarer:

gudrun sa...

To hærlige sider. Nydelige, rolige og harmoniske. Jammen godt du kom deg ut, Tove! :-)
Stå på! ;-)

Åshild sa...

Grattis med vel gjennomførte oppdrag idag også, Tove - både journalsider og luftetur! :)

Og du - tar du et drodlekurs med meg? Vil så gjerne bli like flink som deg til å drodle...

Lilli in Vancouver sa...

Great! I like the different textures coming from the photo and the swirls :)