fredag, mars 10, 2006

The {21} Challenge, day 16


Jupp-si-dupp! I dag har jeg gitt meg selv stjernestatus ;o)
'I rock'!!!
Hehe, ikke ofte jeg sier noe slikt om meg selv, men det gjør jeg i dag. Full av positive tilbakemeldinger fra fysioterapeuten, full av pågangsmot! Belastningen på armene har jeg greid å øke fra 25g til 1.5 kg! Jiiii-haaaa!!!!!!
Så her er det selv-digging på høyt plan i dag, med glitter og det hele ;o)

Ikke klar for å jobbe ennå, men i stor fremgang med kraften i armene, og det er knallbra synes jeg :o)

Dagens lyspunkt:
Jeg gir meg selv en stjerne for treningen :o)



This was a special day for me, control at the physiotherapist. Due to illness I hadn’t been able to do all of my exercise for the arms. But, I had to give myself a star after the control. For it went great! I was able to do lot more than for a month ago :o) My arms are getting better, day by day!

The text today says:
I can, I will, I want to, I have to exercise.

Everyday opportunities today:
Today I give myself a star ;o)

6 kommentarer:

gudrun sa...

Hærlig side, Tove!
Bra jobba!
Nå er du på vei oppover, og DET er bra!
Snart sommer, og det blir FINT!

Stor KLEM

sharma sa...

Love this page and you fully deserve your star! Well done!

Lilli in Vancouver sa...

Congratulations on progress with your arms. I like how graphic this page is, how the colours jump off of the page.

banglamarie sa...

Så flott at armene er i bedring :)
Blir glad av å lese sånt!
Flott side!


...jeg surret litt rundt på internett uten mål og mening... og plutselig fant jeg deg :)

-Marie

Kari sa...

This is such a great page. So fun and motivating. Love the variety you used here. Just wonderful!! Great job:)

Lene S sa...

Denne siden er ganske enkelt RÅ. Jeg elsker de freshe fargene, stjernen og alle de tøffe detaljene. Smashing! :o)

Klem!