fredag, mars 31, 2006

The {21} Challenge, day 4



Sent men godt...? Fikk ikke laget sidene i går da jeg kom så sent hjemme etter forestillingen, så her er den ;o) Det var så mektig opplevelse å se denne forestillingen, så bilder fra forestillingen fikk ta overhånd på sidene!

Det ble en super dag (tross myye vondter) med cafébesøk og teater sammen med gode venninner :o) Sitatet Rhonna hadde valgt for dagen passet utrolig godt, både til temaet i stykket, men også min egen kamp for å kumme meg opp og ut i går.

Takk for at du tok deg tid til å ville se :o)


Late but good…?
Didn’t get the time to write in my journal yesterday, but here it is.
I was in the Theatre together with some good friends of mine, watching the fabulous play ‘Les Miserables’ Fantastic! Just had to use this for my journal this day! The quote was just perfect for this day!

TFL!

6 kommentarer:

Åshild sa...

Åååå, heldiggrisen!! Den forestillingen skulle jeg gjerne sett! Så takk for at du deler litt av den med meg :)

Ha en GOD dag, Tove!

klem

banglamarie sa...

TOPPKARAKTER fra meg!!! Hvis jeg kunne gitt deg poeng ;)
Utrolig flotte sider! Ser ut som det var en super dag!

Ha en trivelig fredag!!!

Emine_Pala_Art_22 sa...

Awesome... I love it!

Emine

Kari sa...

Sorry to hear you had a rough day. I LOVE your pages. They are fabulous and so unique!!

gudrun sa...

Hærlige sider med mektige bilder fra teaterstykket.
Godt å høre at du hadde en fin dag.
Flotte drodlinger og hærlig med den hvite teksten til.
Kos å prate med deg idag.
Gleder meg stort til 19. ;-)

Lilli in Vancouver sa...

I love this! Les Miserables is such a great play. The music is fantastic :)