mandag, mars 27, 2006

The {21} Challenge, day 1


Ja, så var vi igang igjen!
Jeg har sett frem til dette, for jeg hadde det så utrolig moro med forrige runde, og lekte meg masse med nye teknikker som jeg i ettertid har brukt på sidene mine ;o) Jeg har funnet mitt motto for denne reisen, en videreførelse av forrige runde hvor jeg skulle finne glede i hverdagen. Denne gangen skal jeg nyte hver dag, vårens inntreden, og ikke minst,- jeg skal ut på tur HVER DAG!!! Lengde og mål får formen avgjøre, men jeg skal ut en tur hver dag :o)

Så i dag da jeg henta Ida i barnehagen hadde jeg kameraet med meg, og så dro vi to på oppdagelsesferd i Trondheim! Turister i egen by, tok bilder av noen av byens severdigheter, og gikk så på café etterpå. Det var kjempekoselig, og ikke siste gang vi skal gjøre dette ;o)

Så nå er første side klar!
Første dag, og målet er nådd for dagen :o)



For you other girls ;o)

Yes!
Here we go again!
I’ve been looking forward to this, because I had so much fun the last time, played around with new techniques witch I’ve later been using in my pages ;o) I’ve found my goal for this journey, an ongoing tour from the last time! Last time I wanted to find the joy in the every day, this time I’ll enjoy every day, springtime, and not least,- I’m going outside for a walk EVERY DAY!!! How long and where depends on my health (I’ve still got inflammation in both arms and shoulders) but I’ll go outside every day :o)

So today after kindergarten my daughter and I went on a discovery trip in our town, as tourist in our one hometown! We took pictures and went to a café. We had a lot of fun, and we’re going to do this again ;o)

So here’s my first page!
First day and I’ve reached my goal for today :o)

11 kommentarer:

Lilli in Vancouver sa...

This is fantastic, Tove :)

AnneMarie sa...

this is gorgeous! love your entry!!!

gudrun sa...

Hærlig, Hærlig!
Du er et oppkomme av inspirasjon og skaperglede, Tove!
Tusen takk for all de positive vibbene du sprer rundt deg!
Du er sola! ;-)
KLEM

Lene S sa...

Det er så NYDELIG!!! Fantastisk Tove....jeg blir så impregnert;o)

Kari sa...

Oh my, oh my!!! You are amazing once again. I LOVE your first entry. I'm so glad you're doing round two...I am so inspired by your work. Do you use colored pencils or paints on your pages?

I love the "discovery" idea in your own town. How wonderful to see things with fresh eyes:)

banglamarie sa...

Høres ut som du har hatt en super dag! Kjempeflott mål du har satt deg! Om drodlingen din er det bare en ting å si: WOW!!!

Prøvde å laste opp bilde til siden min, men nå var jeg lei av å forsøke. Skal prøve en gang til før jeg legger meg :(

Ha en god natt :)

-Marie

Roo sa...

Oh wow that page is awesome. I love it.

Åshild sa...

Har sagt det før - og sier det mer enn gjerne igjen: Du er Drodlingens Dronning! Det spruter energi av den! Gleder meg til å følge deg i dagene som kommer, Tove! Nyt våren :)

klem

sharma sa...

What a bright, sunny entry - I love all the swirls and doodling- excellent job as usual!

Karin Brandin sa...

WOW! Vilken läcker sida! Superfin!

Kirsty Wiseman sa...

wow - this is just WICKED - rhonna should be checking this out xx