torsdag, februar 26, 2009

Vi tenner våre lykter når det mørkner....


... ok ikke så mange lykter som blir tent her for tiden i snufseheimen, men når vi igjen er oppe på beina igjen kan vi i alle fall gjøre det med stil?

Hadde en scrappevenninne på besøk for en tid tilbake med en skjønn liten gutt, det var ikke fritt fra at det risle-raslet i eggstokkene da gitt.... Men i alle fall fikk jeg pyntet litt fyrstikkesker mens hun var her. Jeg syntes de ble kjempesøte, mens gubbelure ga beskjed om at det var 1. klassearbeid.....

Akk ja.

Ingen store ord av min kjære, men jeg håper andre kan like dem i alle fall *knis*
Korreksjon: Min kjære søte gubbelure ville ikke ha det på sg at det var 1.klassearbeid han sa, selv om jeg hadde vitner *knis* Hans modererte kommentar er som følger: 'Det var sånt som vi lagde på skolen, limte på skjell o.l.'
Hehe, han må i alle fall pent se på dem hver dag, da de pryder hvert sitt lysfat på stua...

7 kommentarer:

Hege sa...

Så skjønne fyrstikkesker. Nydelig, sart stil over dem... Lekkert!

Gladie sa...

Det var nok førsteklasses arbeid han mente å si (eller burde ha sagt!), de var i alle fall kjempelekre! :)

Berit sa...

Ja, jeg er helt enig med Gladie - det var nok førsteklasses arbeid han mente.. Lett å gå i surr for mannfolk med disse ordene *fnis*

Kjempemessig sier nå jeg - så er jeg på den trygge siden - superflotte også!!!
KLEM

Rønnaug S. sa...

Nydelige esker. Kan ikke annet enn si meg enig med de andre ;)

Siv Anne sa...

De var utrolig søte

Lene S sa...

Nydelige! Er sikker på at han mente førsteklasses arbeid. Eller så kan du jo sjekke det ut...be han lage et par stykker selv.. LOL

Jill sa...

Jaja, førsteklasses arbeid ville nå jeg si :-)
Ikke alltid nødvendig å høre etter på hva de sier vettu, nok å se at munnen beveger seg og nikke og smile i retur ;-)
Ha en frisk helg!