tirsdag, februar 10, 2009

Stemningsrapport fra sofa'n.























Det er ikke mye som skjer her i kaosheimen på ettermiddagene for tiden. Etter flere ukers hangling forsøker vi nå bare å ta oss inn igjen. Så det er sløve ettermiddager på sofa'n under pledd, med fyring i ovnen og deilig te i koppen. Måtte jo bare teste ut Kusmi-teen jeg også, og en ting er sikkert, enda flere typer kommer til å bli testet etterhvert,- nydelig!

Men se på denne nydelige duken!
Denne samt to andre brikker fikke jeg av min kjære mor til jul, og de er bare helt nydelige! Jeg har lenge ønsket meg engelsbroderi, og min kjære mor tok utfordringen og broderte til meg. Nå bytter jeg på dem rundt omkring, og bare smiler fra øre til øre :)
Tusen takk mamma!


Så må dere huske å sjekke innom Scrappekursbloggen hvor de første kursene nå har kommet!

Ingen kommentarer: