onsdag, februar 04, 2009

Putekrig?







Neida, men noe måtte jeg jo finne på her mens jeg var hjemme med dundrende hodepine... For mens naboene hadde huset fullt av snekkere som hørtes ut som de ville rive ned hele huset var det ikke mulig å sove. Ikke mulig å hvile. Ikke mulig å være hjemme syk overhodet egentlig... Så med masse smertestillende og med hard fyring krøp jeg ned i kjeller'n og fant frem symaskina. Endelig skulle mine halvferdige puteprosjekter fullføres. Vel, en ble ferdig i dag. Tar sin tid å kjøre sakte og stille nok til at migrena ikke skal eksplodere gjennom tablettene...

Men jeg ble ferdig med én i dag, og det begynner å se bedre ut på benken min allerede. Tror jammen jeg må lage flere puter! Men fyll til runde puter hat jeg ikke greid å finne i Trondheim ennå *sukk*. Om noen har tips om runde puter blir jeg kjempeglad!
Puten er inspirert av en pute jeg så hos storeflittigene på Norske interiørblogger

2 kommentarer:

Torill sa...

Så flott den ble, Tove!!!
KNALL, og passet perfekt i kjelleren din!!! Her bli det liv!!!!:-)

irina sa...

Så flink du er !!
Koslig blogg. Skal kose meg med den.
Har sendt deg en mail.

Klem