torsdag, desember 18, 2008

Soveromsinspirasjon







Jeg er i opprydding- og pyntemodus for tiden, lei av å ha alt halvferdig. Det har nemlig vært halvferdig hos oss de siste årene nå, på tide å avslutte i alle fall de prosjektene som er i oppholdsrommene... Stue og kjøkken er det bare pynt og bilder som mangler, litt personalitet som trengs. Men på soverommet vårt..... Hjelp!
Så jeg leter rundt etter inspirasjon, og her er litt av det jeg har funnet. Har du noe tips er det bare å si fra, jeg tar imot med takk!
Problemet er vel først og fremst at jeg ikke helt greier å bestemme meg for stilen der inne.... Stramt sorthvitt, chabby chic, naturalistisk eller hvitt og klare fargekontraster?
Nei, jeg får sove på det, i morgen må jeg nemlig bestemme meg for gardiner. Det er ikke plass til skapdører, så vi skal ha forheng foran alle skapene...
Her er noen av sidene jeg har hentet inspirasjon fra:

2 kommentarer:

Lene S sa...

Oj..mye lekkert her ja! Det er fælt å måtte velge ikke sant! Jeg sliter selv her i nye heimen;o) Jeg har bestemt meg for å ha det passe stramt i 1. etg, og så lage det skikkelig shabby chic i underetg. ;o)

Hvis jeg skulle velge blant soverommene du viser her måtte det ha blitt det med sommerfuglsengen, eller det rommet over collagebildet.

Ha en god natt!

Klem!

Gladie sa...

Gå for energi, det mener no eg ;) Tenk å våkne opp i et soverom som det duse hvit/rosa med de energigivende fargerike detaljene! Rååååsa og gullgult - fantastisk kombinasjon mot de lyse veggene og gardinene :)