mandag, desember 15, 2008

Masser av juleinspirasjon







Det er julekalendertid hos http://www.papirgleder.no/igjen og dagens luke er dette knappetreet som pynter opp i induskarmen hjemme hos meg. Enkelt og dekorativt! Håper flere lar seg inspirere til å leke seg litt. Det eneste du trenger er en isoporkjegle, knapper og knappenåler.







Desember måned og jeg er gjestedesigner hos http://www.3ndypapir.no/ det er så kjekt, for jeg elsker papirene og damene ;o) Her er mer av det jeg laget til dem.
Først en side av min kjære morfar som dessverre ikke er blandt oss lengre.

I tillegg må jeg jo legge med litt julekortinspirasjon nå rett før den store høytiden :o)
Ha en videre deilig adventstid!















5 kommentarer:

Jill sa...

Vakkert vakkert Tove!!!!
Utrolig herlig scrappeinspirasjon, det trenger jeg nå ;-)
Ha en flott uke!

HegeT sa...

For en kreativ løsning, og stilig ide med knappejuletre......

Og skikkelig julestemning på kortene...

Ha en koselig mandag.
HegeT

Aquarell sa...

Kjempeflotte julekort og LO, og nydelig knappetre.
Ha en flott uke!:D

Torill sa...

Så flott det treet var!!! lekkert!!
Kanskje må prøve noe sånt:-)
klem

Pauline sa...

Lekkert tre, og flotte julekort!
Nydelig side om morfaren din også!!
Ha en flott uke! Klem!