mandag, desember 01, 2008

1. desember.....




... du verden som tiden flyr!
Vi er igang med årets julekalender på kreativsidene til http://www.papirgleder.no/, ta en titt innom og du vil finn ny inspirasjon hver dag frem til julaften :) Gleder meg allerede til hver dag!
Innimellom jobbing, artikler og annen inspirasjon har jeg laget kalendre til mine to eldste gutter,- gubbelure og eldstemann av ungene. De andre to ønsket seg Kinderkalendre, så da slapp mor enkelt unna ;)
Kommer tilbake med mer inspirasjon etterhvert, men nå må jeg bite i det sure eplet og finne loppekassa........ Nattifnatt :)

4 kommentarer:

Aquarell sa...

Kjempeflott!
Sassafrs papirene passet jo perfekt til det øverste!
Ha en flott uke videre!:D

Siv Anne sa...

Må bare få si det en gang til. Flotte kalendere. Spesielt den du har laget til din kjære. Den kan jo du overta som smykkeskrin etterpå :)

Torill sa...

Regner med de ble fornøyde!
Enn du da? Har du fått adventskalender da???
kelm

Tea Kristin sa...

Kule kalendere! Jeg falt totalt for den øverste! :)