lørdag, desember 06, 2008

Gjestedesigner hos 3ndypapir


Jeg er så glad!

Gudrun og Lene som har 3ndypapir spurte om jeg ville være gjestedesigner i desember, og det var ikke nei i min munn! Jeg har helt siden den siste kolleksjonen deres kom i høst sittet og lekt meg med papirene deres. Årets juleserie er den lekreste kreasjon, og jeg gruer meg til jeg går tom, for det gjør jeg jo etterhvert, kan jo ikke la disse ligge i fred uten å gjøre noe med dem!

Det vil komme små drypp etterhvert, men her er en layout jeg har laget med produkter fra 3ndypapir, årets og fjorårets kolleksjon.

2 kommentarer:

Jill sa...

Du fyller oppgavens store fullt ut!!!
Det blir visst gull alt du tar i!!!
Lekkert!

gudrun sa...

Sier som Jill: Det blir visst gull alt du tar i! :) :)
Så glad for å vær din venn, Tove - og kjempeglad for at du ville være gjest på 3ndybloggen :) :)