onsdag, desember 17, 2008

Her er årets julegave til gubbelure og meg! Endelig en høytaler som vi begge digger! Minipoden er utrolig kul designmessig, men i tillegg gir den fantastisk lyd. Jeg kan ikke vente til over helga når vi får den med oss hjem!
Ellers er det tid for siste krampetrekning når det gjelder julegaver i dag. Må bare vente til det verste rushet har gitt seg. Skal hjem for å rydde etterpå, vasker'n kommer i morgen, og da skal han vaske til jul så det er bare å komme seg igang med ryddingen...
Ute er det lille som var av vinter- og julestemning borte. Forsvant på et blunk og etterlot seg glattis uten like, og kraftig vind. Glad jeg ventet litt med juletrelysene likevel.
Vi har kjøpt oss nye utelys for å feste på treet ved trappa bak, og reinsdyrskinn for å sitte på. Så nå kan Rauha få litt lys på uteplassen sin, og vi kan sitte på benken og kose oss uten å fryse baken av oss LOL!
Nei, jeg får se til å komme meg avgårde! SeeU :o)

1 kommentar:

Torill sa...

Den var kul da!!!
Kos dere med lyd, lys og varme rumper!!!
klem