tirsdag, februar 09, 2010

Vår hos Kremmerhuset?



Vel, ikke alle bildene her sier VÅR for meg, men jeg lar meg likevel inspirere av de naturlige innslagene fra vårens 'nyheter' fra Kremmerhuset. Bildet over her er helt MEG, dvs i vinterhalvåret.....




Her begynner våren og sommeren mer å komme frem, og jeg må innrømme at det er endel nye tepper som frister, spesielt siden vi har slitt ut alle turteppene våre...



Vaskepulverembalasjen er heller ikke ny,- den har vært på markedet i 7 år, og jeg har hatt et par av dem i nesten like lang tid... Man kanskje på hytta også etterhvert...?



Disse er heller ikke nye, men jeg finner nok plass til et par til ;o)



DISSE kommer imidlertid til å bli med meg hjem garantert! De vil passe perfekt til kaffeslaberas på platten på hytta til sommeren *drømmer meg allerede bort*

Men, nå må jeg jobbe litt igjen før jeg finner frem tvangstrøya og sliter meg avgårde til treningsstudioet... Pulsstep og pilates står på planen, så det er bare å stramme seg opp....

Ha en videre fortreffelig tirsdag alle sammen, her skinner sola!

10 kommentarer:

På landet sa...

De koppene var nydelige, må ha bare må ha ;)

Ha en fin dag.

Anonym sa...

Åååå ikke friste meg sånn da...
Nå fikk jeg liiitttt lyst til å dra og handle...

Sukk...

Klemmer!!!

hanne sa...

Her var det mye lekkert.... Jo, det kribler litt i handlefingrene! Lysten til å gjøre litt i heimen kommer med lyset -
Så flink du er til trening!

Ha en fin uke, Tove!

Pauline sa...

De koppene var jo kjempelekre.. kommer gjerne på tebesøk på plattingen til sommeren jeg! :-D
Ha en fortreffelig kveld. klem!

Eline sa...

Åååh her var det mye fint, så nå må vi vel innom Kremmehuset snart! :) Du inspirerer!

Siv Janne sa...

Her likte jeg meg, så jeg legger meg til som følger:) Kremmerhuset leder meg stadig inn i fristelsen.. Ha en kjekk og svett treningsøkt :)
KLem fra ei Moldejente :)

MonaV sa...

Interiør er spennede, får stadig lyst til å piffe opp litt hjemme.
Her var det iallefall masse fristelser:)

Ha en fin kveld!

gudrun sa...

Hærlige kopper! Kommer gjerne på kaffeslaberas. :)
Bare flytt den hytta litt nærmere meg, du ;) ;) LOL
GOD uke til dag.
KLEM

huset på øya sa...

Hei,
Så mye fint på de bilden du viser her - at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal starte. Ønsker meg nytt quilteteppe/sengeteppe og den boksen med "Vaskepulver" på.
Fortsatt gooo uke! Vibeke :0)

Kardemomme sa...

Hei du :))Kremmerhuset har virkelig mye morsomt å by på og dette var virkelig fristelser av de helt store! Dessuten er jo ikke prisene så verst heller. For et nydelig lappeteppe du har! Jeg kan nesten ikke se meg mett på slike tepper og ditt hadde virkelig nydelige farger!
Det var så flott med den sorte sofaen, de flotte sorte bildene og det heklede teppet som en fargeklatt til.
Ønsker deg en fortsatt fin lillelørdag :))Klem fra Kardemomme :))