søndag, februar 28, 2010

Jeg vil ha VÅR!!!


Jeg vil ha VÅR!!!!
Denne evigvarende vinteren må gå mot slutten snart!
Vedlageret er fyllt opp 3 ganger allerede i år, og nå er jeg bare så UTROLIG lei av sprengkulde!
Så nå lengter jeg etter VÅR.
Selv om påsken er et stykke unna ennå vil jeg fylle på med mer farge.
Så etter en tur på Cornelias Hus før helga fikk jeg supplementert med litt mer påskepynt fra Maijleg samt litt påskesnop fra Kremmerhuset.


Så vi nyter siste rest av vinterferien med varm sjokolade og go'saker til inne i kulda mens vi lengter til varmegrader og koseturer ute i fjæra...
Nyt helgen alle sammen, både de som er ferdige og de som starter vinterferien nå :)

Hustrig hilsen fra meg til deg :)

1 kommentar:

Pauline sa...

Ja, nå kan våren bare komme! :-)
Herlige bilder og lekker pynt, kos deg!
Klem!