mandag, januar 25, 2010

Snella og Petronella!



Bare navnet på denne produsenten gjør meg GLAD!
Det er noe lekent og herlig over navnet, og det de lager er noe jeg elsker: KNAPPER!

Ikke hvilke som helst slags knapper, men skjønne porselensknapper med flotte motiver og gøyale ord. Vintage motiver, morsomme streker, glade farger og kule figurer. Du kan også spesialbestille ord og bilder!
Her kan man virkelig leke seg med både ord og motiver, dekorere samtidig som du merker tøy!
Bytt knapper på jakker og vesker, pynt med navnet på poden på tøyet til barnehagen eller sfo, ja det er bare fantasien som setter grenser!
Snella og Petronella fås kjøpt på Norway Design her i Trondheim, men de har også egen nettbutikk hvor man enkelt får bestilt det man vil ha, både av eget design og spesialbestillinger.
Jeg vet i alle fall hva jeg skal bestille; tanteunger som har bursdag skal få sokker, pulsvarmere eller pannebånd/luer merket med navn eller andre kule knapper!
Selv har jeg planer om både øredobler og ring etterhvert :o)



Her er noe av det jeg har laget med produkter fra Snella og Petronella, og de blir ikke de siste :o)
Knappene kommer som vanlige knapper, men også som mansjettknapper, øredobler og ringer.

MERK! Disse knappene kan til og med vaskes! Bare vrang plagget og det kan vaskes på opptil 60 grader! Kjekt å vite :o)



4 kommentarer:

Pauline sa...

He-he, ja disse knappene er herlige, vurderer om jeg "må" ha en på skjerfet jeg hekler på.. ;-)

Rønnaug S. sa...

FOr en fantastisk ide. Den likte jeg. Takk for tipset, trur sannelig jeg må innom den nettbutikken!

banglamarie sa...

Digger Snella&Petronella. Natasja er en fantastisk kreativ og koselig dame. Bra reklame du har laget for en bra produsent!

Er du i Oslo må du stikke innom knappebakeriet :) Så koselig butikk! Kjøpte ring av henne like før jul på designerenes julemarked i bergen og går med den så ofte det passer :)

Snella&Petronella er flotters kalotters :)

hanne sa...

Ja...nå strikker jeg slike pulsvarmere du har vist meg her...og de knappene er vel et must..Jeg ser at de har et par butikker i nærheten av min by som fører dem - jo definitivt blir det noen kule knapper!
Herlig "artikkel" og fotomontasje du har laget, Tove!
Ha en flott kveld og uke!
Klem!