søndag, januar 03, 2010

Forandringer i den kreative sfære...



Et nytt år er igang, og det er forandringer i forhold til de siste årene siden Papirgleder nå har avsluttet forumbiten og designergruppen nå er oppløst. Det er rart å ikke ha disse etterhvert kjente og kjære damene i daglig skravlings med på forumet! Rart ikke lengre å være endel av dette samholdet, men jeg har hatt noen fantastiske år, lært masse og har fått venner for livet. Takk til alle sammen, jeg mister dere nok ikke helt *klemmer*



I julen har jeg ikke funnet frem scrappesakene mine, men derimot tatt et dykk i restegarnet mitt. Jeg kom meg heldigvis opp til overflaten igjen, men du verden alle garnrestene jeg kunne leke meg med! Her er første resultatet: Elefanten Elly!
Det var utrolig koselig å få denne familieforøkelsen :) 2 dager tok det meg, og den er allerede blitt et kjært familiemedlem, som deler på overnatting i ulike køyer. Mønsteret er fra Stoff og Stil, jeg fikk først en kopi av en scrappevenninne, men greidde rote det bort...... Så til jul måtte jeg krype til korset å kjøpe mønster. Ble hun ikke fin?


De neste prosjektene er ikke på langt nær så fargerike, men de er godt igang, og resultatene vil komme etterhvert. Godt å endelig kunne bruke armene til små handarbeidsprosjekter igjen! Og snart skal jeg krype ned i hobbyrommet igjen, men først må det bli litt varmere..... brrrrrr!
Ha en videre deilig nyttårshelg, om bare timer er hverdagen tilbake igjen............

7 kommentarer:

Aquarell sa...

Så utrolig herlig og fargerik krabat! Den var bare så skjønn!:D
Trist med PG forumet og DT, men vi får bare bli flinkere å se innom bloggene til hverandre.:D
Ha en flott kveld!

Kristine sa...

For en herlig ellyfant :) Godt nyttår!!

Gladie sa...

Så herlig kosefant - utrolig søt :)
Lykke til uansett hva du finner p fremover - regner med du ikke kommer til å gå arbeidsledig på den kreative fronten - med mindre du selv vil seff :) godt nyttår :)

Rønnaug S. sa...

Du store så nydelig! En skikkelig munter elefant. Kan godt forstå at den blir godt behandla i familien. Godt nytt år, forresten!

hanne sa...

Herlig elefant! Spreke og glade farger! Tror jeg må lære meg å hekle!
Takker for tiden på PG!

Klemmer fra Hanne!

Pauline sa...

Kanonkul ellyfant Tove!! :-)
Godt nyttår forresten, og tuusen millioner takk for herlig julekort som lå og ventet da vi kom heim fra juleferie!!
Maaange klemmer!! ;-)

Pia sa...

Så herlig den var! Flotte, glade farger!