torsdag, september 02, 2010

Krakke-ti-krakk...


Fortsatt henger vi litt etter på energinivået, men hverdagene fyker forbi. I dag har det vært teaterskole for lillemor, og imens benyttet jeg meg av sjansen til å stikke på kafe på Solsiden. Deilig å kunne slappe av med litt deilig kaffe og kake, ikke minst sammen med en koselig kollega og eldstemann.

Nå er det Bones på planen, så er det tid for loppekassa. Krakken over er en IKEA-krakk som har tjent oss trofast i mange år, nå er den grunnet og klar for et strøk maling, blank svart kanskje? Får tenke på det et par dager til, for i helga er det bursdagsmaraton. Men over helga melder det fint vær, så da må kjøkkenbord, stoler og denne krkken males mens jeg kan lufte godt under tørkingen. Gubbelure skal montere nye vinduer i kjelleren, så jeg får heller finne frem malingssakene...

Fugleburet var jeg så heldig å finne på salg på Cornelias hus på salg i sommer. Det skulle egentlig på hytta, men det var ikke plass til mer i bilen da vi dro på ferie, så det får pynte opp hjemme enn så lenge. Kanskje jeg skal sy noen fugler i glade farger å pynte det med..?

Håper dere alle får en strålende helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg synes krakken var kjempefin i hvitt ;) og av egen erfaring anbefaler jeg ikke svarte blanke møbler siden jeg ikke er noe glad i å tørke støv (hvem er vel det???)
Forresten, har jeg lyst til å møtes snart :o)

banglamarie sa...

Lekker vegg, krakk og fuglebur. Vi har tre sånne krakker. To hvite og en svart. Synes de er fine i begge farger. Vet ikke hvilken jeg ville valgt om jeg bare skulle hatt en. Svart blank høres jo lekkert ut da!