mandag, september 06, 2010

Kjøkkenk(a)os




Her planlegges og pakkes det til kursing og treff  scrapbooking for tiden. Til helgen er det scrappetreff i Trondheim, og min kjære venninne Gudrun kommer for å holde kurs. Hun skal bo til meg, så jeg skal fylle opp vindunken og re opp seng til hun ommer, og kanskje jeg til og med får ånden over meg til å bake en kake...? Vel, kaken er det nok heller usikkert med, for først må sandpapir og malingskost finnes frem,- kjøkkenmøblene må males før høsten setter inn for fullt. Denne uken skal bli varm og fin, og da passer det godt med arbeid som må gjøres med åpne vinduen :o)

Men siden kjøkkenet hjemme er katastrofeområde viser jeg heller dere noen bilder fra kjøkkenet på hytta, det begynner i alle fall å ta form, selv om det er enkelte ting som må endres og forbedres etterhvert. Men, ikke i år, nå er det hjemmekjøkkenet som trenger litt finpuss.

Føst derimot må jeg pakke ting og tang til vintagekurs i scrapbooking i Børsa i morgen, det gleder jeg meg til! Har masse på planen som jeg gleder meg til å dele med dem som kommer!

Ha en videre strålende uke, nå må jeg fyke avgårde!

2 kommentarer:

Pauline sa...

Herlige bilder Tove, kos deg med besøk og kurs. Ha en fin høstuke, klem! :-)

banglamarie sa...

Kos deg med Gudrun. -og hilse så masse :o)

Lekkert kjøkken på hytta. Ser vi har like mummikopper. Så koselige å drikke av! Lekre ting og lekkert kjøkken!