søndag, februar 01, 2009

Awards og utfordringer


Jeg har fått mange flotte utfordringer og awarder i det siste, tuuuusen takk til alle sammen!

Når det gjelder den siste utfordringen fikk jeg endelig rotet meg inn i billedfilene mine, til den 6. mappen og det 6. bildet. Der treff jeg rett på mobilbildene, hvilket kunne blitt virkelig interessant, eller rettere sagt skummelt for meg.... hehe.

Heldigvis var det deilige sommerminner fra en ferietur sammen med gode venner fra et par år tilbake som dukket opp. Bildet er fra badestranda på Jomfruland, et deilig sted som jeg gjerne besøker igjen!


Spesielt deilig var det å se dette bildet i dag etter å ha vært på en 3t tur i 7 iskalde grader (det var 7 minus nede ved sjøen og det var definitivt ikke varmere oppe på fjellet....brrrrrrr!!!!) En delig tur, slitsom men fin... men akk så kald jeg ble da vi var ferdige.... Så nå skal jeg sitte her og nyte sommervarmen fra bildet litt mens jeg minnes diverse desperate samtaler rundt bordet utenfor lavvoene på kvelden..... Neida Gudrun, vi sier ikke mer om den saken *knis*

Ingen kommentarer: