fredag, januar 02, 2009

Soveromsdrømmer....















Jeg leter fortsatt etter mer samenfattende stil på soverommet vårt. Ikke enkelt med garderober hvor det er for trangt til dører..... samt et gedigent elggevir på veggen.... Men jeg prøver, og jeg leter. Tror jeg må inkludere litt mørkere farger mot de hvite veggene og de hvite gardinene foran garderobeskapene. I tillegg har vi endel suvenirer fra Afrika som vi ønsker å integrere, så dette blir ikke lett... Jeg får visst bare fortsette å lete litt rundt etter inspirasjon, men her er i alle fall litt stil som kunne passet om vi hadde større rom å ta av... Bilder fra Lombok http://www.lombok.co.uk/images/core/logo.gif

3 kommentarer:

Kristine sa...

Hadde det ikke värt for skråtak på soverommet så hadde jeg gjerne hatt en sånn seng som på förste bildet ;) Det blir litt av en utfordring når du har både elggevir og afrika-suvenirer som skal passe inn, hihi.

Lykke til i letingen ;)

Torill sa...

Lykke til! Jeg liker inspirasjonen din veldig godt jeg:-)
Og grattis med ny "headder":-) Knallstilig!!
klem

Anonym sa...

Sukk... drømme drømme... dette var nydelig :)

Ha en super nyttårshelg dere!!!