onsdag, januar 28, 2009















Jeg elsker hvitt, men hjemme i stua er det nok veeeldig sorthvitt.... Disse inspirerende bildene er fra Sia, og kanskje om jeg ser lenge nok på disse ... så kanskje.... kanskje jeg kan glemme min skuffelse over sorte sofaer istedenfor hvite som jeg ønsket meg......?
Ok, jeg vet det er irrasjonellt å skulle ha hvite skinnsofaer med 5 jeans-avhengige i familien..... Jeg vet det ville blitt en endeløs kamp med kluten for å holde flekkene unna..... Jeg vet det innerst inne og det var jo derfor jeg gikk med på sorte... Men jeg savner muligheten til det hvite interiøret jeg viste i går likevel.
Men nå skal jeg nyte disse bildene og begynne å se for meg hvor jeg skal plassere Afrika-suvenirene våre, hvor jeg skal få inn litt naturlige kontraster osv.
Drømme kan jeg i alle fall med disse nydelige bildene!

Ingen kommentarer: