tirsdag, desember 16, 2008

Julestri


Ja nå er det bare en uke igjen til lille julaften, og julestria er i full gang her også.
Ungene har bakt pepperkaker, pakker og brev er sendt avgårde, og huset er bomba,- alt i sedvanlig tradisjon LOL!
Skulle tatt bilder, men jeg lar dere slippe unna det sjokket, og viser heller en sneakpeak på et minialbum jeg lagde med årets lekre julepapirer fra http://www.3ndypapir.no/, vil dere se mer ta gjerne en tur innom bloggen der ;o)
Nå skal jeg se om jeg kan få båret inn litt ved og fyrt opp nede i kjellerstua. Kanskje jeg kan få gjort ferdig noe mer kreativt igjen snart?

Ha en strålende dag alle sammen!

2 kommentarer:

Anita sa...

Så nydelig denne boka var, Tove! Utrolig mange flotte ting du har laget med 3ndy papirene:)

(Og veldig godt å høre at det ikke bare er mitt hus som er bomba, hihi)

Klem fra Anita

Vibeke sa...

Denne var skikkelig nydelig - helt herlig:):)