fredag, desember 19, 2008

Inspirasjon...



En slik jul vil jeg ha... Sart og skandinavisk. Hvitt og sølv med et innslag av frostige effekter, sammen med naturlige elementer som kvister, mose og blomster. Jeg er lei av nisser for lenge siden, og de siste årene er det englene som har fått sin plass i julehuset mitt. Nå gleder jeg meg bare til å kunne begynne å pynte til jul! Men først må det vaskes..... sukk......





Mens jeg leter rundt omkring på nettet etter inspirasjon til å få soverommet i orden er det utrolig mye flott som dukker opp i denne blogg-verdenen. For det er en egen verden. Du surfer rundt, besøker den ene linken etter den andre, ender opp i ulike land, ulike typer blogger og inspirasjon finner man overalt. Jeg elsker interiør i tillegg til scrapbooking, og henter masse inspirasjon fra begge. I dag kom jeg over en blog med utrolig mye flott! Tror jammen jeg må bestille meg lysende blomster etter jul, bare se her http://www.rockettstgeorge.co.uk/new--rockettstgeorge-212-c.asp Puter og pynt, nips og lys. Må innom der når julestresset har lagt seg!



3 kommentarer:

nbalike sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Tea Kristin sa...

De øverste bildene var nydelige - jeg har også gått lei av nisser for en god stund siden, og har knapt noe rødt i hus til jul. Men i stedet setter jeg fram masse lys og synes at det gir mer enn nok julestemning!! :)

Torill sa...

Så flott inspirasjon!!! Ja til engler og frost:-) Og masse stearinlys!!!
klem