mandag, september 26, 2011

HVA SKJEDDE???





















Ja her er resultatet av vaffellaging for noen år siden... Elektriske apparater har ikke hatt lang levetid hos oss, i alle fall ikke i den stand de var da de kom inn i huset. Kaoshuset har sitt navn av mange ulike årsaker... Miksmasteren fikk jeg av mine foreldre i julegave, og jeg tror ikke det gikk mer enn ca en uke før den så slik ut. Utallige foodprosessorer, miksmastere, stavmiksere har lidd lignende skjebner, men denne har vel det mest synlige resultatet.. Så dyre maskiner med svake motorer er forbudt hos oss. Jeg kjører for tunge deiger til noen sinne å kunne ha en Kitchen aid, så Kenwood med stooor motor regjerer på kjøkkenet hos oss.





























Nå er den også kommet i hus som miksmaster, og jeg må si jeg er IMPONERT! Dette var mixeren med størst motor, men jeg kan ikke huske å ha opplevd noen mer stillegående! Den er en DRØM å bruke, og nå er det ikke lengre noen unnskyldning mot småbakst. Så vi har laget cupcakes flere ganger lillemor og jeg. Ikke bare er den stillegående, men KUL også! Jeg elsker denne retroaktige maskinen! Kjekt også med eget stativ til den og utstyret. Så slipper jeg endevende hele kjøkkenet hver gang jeg trenger vispene..


Min er i hvitt, som kjøkkenet og Kenwood kjøkkenmaskinen. Elsker dem!

I dag vil de imidlertid ikke bli brukt, uansett hvor stillegående mixer'n er. Jeg har migrene og selv pc'n bråker for mye for hodet mitt. Så nå er det tilbake til hodeputa.

Ha en strålende ny uke alle sammen!

1 kommentar:

Aquarell sa...

God bedring til deg :)