tirsdag, september 13, 2011

Frokosttid


Det er hjemmedag her i kaosheimen i dag. Lillemor er hjemme med halsbetennelse, og mor kan nyte en deilig frokostsund i sofakroken. Søndag bakte jeg grytebrød, og siste rest ble til frokost i dag sammen med en kopp deilig espresso. Elsker fortsatt espressomaskinen, og cremaen ser vel ganske ok ut eller hva...? SMIL!

Snart skal jeg tusle ned i kjellerstua, fyre opp i peisovnen og så blir det nok en film eller to på oss jintutten der nede. Regner med at vi får selskap av en liten firbeint også, og så er hele jentegeriljaen samlet. Godt å kunne nyte en dag inne mens regnet plasker ute i Barteby'n.

Ha en videre deilig dag alle sammen!

5 kommentarer:

Ellen* sa...

Mmm - deilig med en hjemmedag (særlig når det ikke er en sjøl som er syk...) Frokosten ser deilig ut. Sånt grytebrød har jeg lenge hatt planer om å brøve. Må snart få ut finger'n!:o)
Ha en finfin hjemmemandag!

Anonym sa...

Så koselig med hjemmedag! så helt fortreffelig ut både kaffen og frokosten! Hvilken kaffemaskin hsr du kjøpt? Jeg har Nespresso og elsker min!

hanne sa...

Så deilig ut den frokosten... minner meg om frokoster på hytta i sommer....;)
Hørtes ikke dumt ut med en jentedag og hjemmedag - med film og kos...i regnværet...
Klem

Pauline sa...

Hjemmedag m film og kosemose i sofakroken... riktig good bedring til lillemor!!

Lys Nostalgi ♥ sa...

Tusen takk for superhyggelig hilsen!

JRT er det store hos oss ja, vi har Hero på 10 år -renraset, og Nala på 2 år -planlagt blanding av pomeranian og JRT :)

HERLIG rase!