onsdag, mars 03, 2010

I am a survivor!


Vel, egentlig ikke mye å skryte av....
Først viste det seg at squash'en er neste tirsdag og da treningsmakkerne mine droppet ut var det ikke noen å spille mot uten instruktør heller.
Men jeg dro likevel avgårde fast bestemt på i alle fall 2 treninger! YES! Resolutt lekte jeg rusissk rullett mellom bilene for å komme meg til treningssenteret fra bussholdeplassen. Ikke enkelt når hele gatesystemet på vår side av byen er gjort om, gravd opp og ut, og gangvei tydeligvis er oppskrytt.
Men jeg kom meg frem, og oppdaget først at jeg hadde GLEMT treningsbuksen! DÅN! Men, skulle jeg trene så SKULLE jeg trene, så det fikk bli med dongeribuksen. Så oppdaget jeg at jeg hadde meldt meg på pulsspinn og ikke pulsstep, HVA?? Snille betjeningen endret timen for meg selv om dette nå innebar en for mye på timen, PUH!
Men har dere forsøkt trene i dongeri? Det gikk greit til å begynne med, men når man virkelig begynner å ta i og svette begynner å komme sitter disse BOM fast på lårene. Jada. Så det ble EKSTRA tungt å løfte knærne til alle øvelsene, og ekstra trening til lårene.
Ikke er det særlig gunstig med pilates i trange, stive dongeribukser heller, så jeg innså min begrensning og avsluttet treningen etter bare én runde i går. På vei hjem fra trening dro jeg innom en sportsbutikk og fikk kjøpt meg sykkelsko, så nå skal jeg være klar for torsdagens spinn og pump time. Kanskje man etterhvert kan bli litt, ja bare bittebittelitte sprek av dette....?
Men ikke noe trening på meg idag. Natten har gått med til migreneanfall, og jeg er nå utslitt og klar for søvn. Så mens jeg sover kan dere få se rammen jeg fant på Presangstedet på Valentinlyst i høst. Det har nå fått tilpasset speil og har kommet opp på veggen.
Vurderte å male den men jeg synes den er så røff mot det hvite og tar opp de massive sofaene våre. Her er glimt av hverdagsliv her hjemme i kaosheimen.
Ha en finfin lillelørdag, nå skal jeg krype tilbake til køya.

6 kommentarer:

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Huff, for en prøvelse det måtte være å trene i dongeri!
Masse masse god bedring!

KLEM

Randi Elisabeth sa...

hi hi ingenting å si på innsatsen di iallefall:D God bedring med migrene, føler med deg av erfaring:Z

Pauline sa...

Ja det skal du ha, kjære Tove, du gir deg ikke uten kamp!! :-D
Bedre lykke på neste treningstime, og god bedring!!
Klem! :-)

Anette sa...

Ser det for meg, i treningssalen med dongeribukse!! Fantastisk bra :o) Flott blogg du har! Artig å følge med her! Har forresten vert på kurs med deg for lenge siden på Papirgleder, første kurs jeg var på ;o) Må si du er en kreativ sjel ja! God bedring :)
Klem Anette

Toi9 sa...

Unnskyld, for at jeg ler, men det gjør jeg ;)Dongeribukse, hørtes ikke godt ut å trene i. Men du skal ha som ikke bare dro hjem, og lot være. En aplaus til deg !!!
God bedring med migrenen. Håper du får en bra torsdag :)
Toini:)

Anonym sa...

Haha, så fikk du prøve dongeribukse til trening. Bra noen som har innsatsvilje.:D God bedring med migrenen. Det hørtes ikke godt ut. Fin blogg du har, forresten.