søndag, mars 26, 2006

Bursdagsfeiring i marka


I dag har vi hatt en deilig dag, med strålende sol og masse 'besøk' i marka :o)
Vi feiret 13 årsdagen til Nils på etterskudd, og hadde en deilig dag med skigåing og bålbrenning. Stort oppmøte og masse godt humør var med på å gjøre dagen uforglemmelig, selv for en 'trassig' tenåring ;o)

Jeg får ikke ta bilder av han, ei heller lage sider av han, men her har jeg likevel laget en ;o)
Han får ikke gjemme seg unna mamma på fotojakt, i alle fall ikke når jeg har fått kamera som greier å ta bilder fort, hehe. Men, han gjør sine stunts da, i håp om at jeg ikke skal fremkalle bildene, men, til ingen nytte ;o)

Nå har roen senket seg i huset, og jeg skal kose meg med noen nye scrappeblad for å se etter litt inspirasjon :o) Deilig og avslappende søndagskveld!

6 kommentarer:

Lene S sa...

Høres ut som om dere har hatt en knallfin dag! Søndager er herlige :o) Og siden din er UTROLIG flott, du er så vanvittig dyktig!! Nå fikk jeg lyst til å scrappe også;o)

Kos deg!

Lilli in Vancouver sa...

Wow! This is a great LO. You are really blossoming! I think you have sprouted a set of wings and are going to fly wherever you want with your art :)

banglamarie sa...

Herlige bilder. LOL. Bra du har kamera som klarer å fange en kjapp tenåring!
Høres ut som dere har hatt en super søndag!
NYYYDELIGE drodlinger. Du er så dyktig. Jeg bare ser og ser. NYYYYDELIG!!!!!! En gang skal jeg bli like flink til å drodle *ønsketenking*

-Marie :)

Heather M. sa...

Wow, what a beautiful layout! I love the white background! Great work!

gudrun sa...

Hallo venn!
Høres ut som dere har hatt en knallfin dag, ja!
Grattis en gang til til nilsen!
Supertøff side du har lagd! Jammen bra du ikke gir opp å ta bilder og scrappe dem, selv om de prøver alt de kan å slippe.....LOL

Hilse.

Klem

Åshild sa...

Ojj, denne var smashing!! :) Herlige bilder og drodlinga di er i en klasse for seg! Er så imponert over det du skaper!
Ha en god dag, Tove!

Klem