søndag, mars 12, 2006

The {21} Challenge, day 19


For et vær!
Herlig!!!!
Strålende sol fra skyfri himmel, sola som varmer opp og skaper vårfornemmelser!
Kunne ikke blitt mer perfekt vær!
Påskestemning i hver en solstråle ;o)

Jeg måtte bare ta et bilde ut gjennom vinduet her, for å dokumentere denne herlige utsikten vi har! Jeg blir så glad når jeg kan se ut på slike omgivelser, vannet er min lengsel :o)

Leker meg masse for tiden, leter etter kreativiteten. Begynner å finne frem til den nå, heldigvis. Journalen hjelper meg på vei! Dette er verdens beste krestivitets-boost! Gliser og koser meg mens jeg holder på!


Sunny and joyful weather!
Love it!
This is just perfect!
No clouds, just sunny and ‘warm’…

This picture’s taken from my window. Just had to take a picture of the view from here, to remind me of this gorgeous view! The fjord is so calming to look at, so this I’ll keep for a sad day ;o)

I’m so enjoying journaling! It gives me lots of positive inspiration and joy. I’m playing with pens, watercolours, unusual mix of papers, patterns and text. Now I can create again, and I’m so looking forward to start scrapbooking again!

Thanks to you all for this inspiration you give!
I’m SO enjoying this!

6 kommentarer:

gudrun sa...

Hærlig!!!!
Kan se at du koser deg med kreativiteten, Tove!
Ja, du, den utsikten din! DEN kommer jeg snart og tar med meg hjem hit til meg. Ikke vær for trygg.... LOL
Stempler er på vei i morra den dag, forresten. Du er slett ikke glemt!! det har bare gått unna i hurtigtogsfart her..... Og før jeg fikk ordet av det var det TOMT!!! *sjokk!!!!!* ;)

Stor klem til deg, min KJÆRE venn!

Randell sa...

That a beautiful view! I love your page once again! great journalling, doodles..colors!

banglamarie sa...

Så herlig side og for en utsikt! Skulle gjerne hatt en slik utsikt. Vi ser rett inn i bakveggen på Biltema. Og noen har sprayet "Satan" over hele bakdøren... skikkelig trivelig med andre ord ;)

Kjekt at kreativiteten er på plass. Du er så flink og jeg blir så inspirert av dine arbeider! :)

Ha en god dag ;)

Lene S sa...

Sukk...vakkert! Du er DYKTIG!!

KLEM! :O)

Heather M. sa...

Such pretty work! Your swirl is beautiful!

Kari sa...

Your view is amazing...you lucky girl! This is beautiful. Great work!