torsdag, april 26, 2012

Velbrukte strikkepinner i sofakroken


Neida, ikke slik at strikkepinnene står oppstilt som kunst eller torturredskaper i sofakroken slik at ingen kan sette seg uten risiko for å kræsjlande med en eller flere av dem... slik jeg har hørt ville rykter om rundt omkring... Men de har vært flittig i bruk. Over her er lillemor prøvedukke for meg, med en tunika strikket til tantebarn, og en lue av restegarn strikket til lillemor.


I tillegg har jeg lekt med med å strikke lærvdukker som min mor kaller det, men som nå så fint  kalles Arne og Carlos strikkedukker. Jeg måtte jo bare teste dem ut etter å ha fått boken av min kjære mor! Hun mente den var perfekt til meg.. Så her er strikkedukken IDA Iført sitt favorittantrekk. Skal komme tilbake med flere bilder og Idas venninne Siv når jeg bare får somlet meg til å tatt bilder. De har fått en stor og fargesprakende garderobe, og nå har de lagt inn bestilling på garderobeskap hos bestefar ;)

Beklager billedkvaliteten for tiden, men må bare bruke bilder rett fra mobilen for tiden.

Ha en videre deilig dag alle sammen, snart er det helg!

4 kommentarer:

Anna GL (Ekte heimelaga) sa...

Er det nå man skal bestille seg en Marius-tunika av deg. ;) Ser for meg at det bare er å plassere garnet lett tilgjengelig og så, vips, blir det tunika! :D

Og dukka var jo også utrolig flott og forseggjort! Er du fortsatt sofaliggende og dårlig?

PS Fine mobilbilder syns jeg. :)

Pauline sa...

Ser jo at strikkepinnene ikke har ligget slengt i en krok her nei.... tror du har strikket både natt og dag... kjempeflink er du!!

Marifetane hobi sa...

Örgü şapka harika örgü bebekde çok sevimli sizi tebrik ederim.

MittLilleHjerte sa...

Takk for i går:)
Superkoselig å møtes;)
Så utrolig flink du er til å strikke! Jeg elsker hjemmelagde ting;)
Fin dag til deg vakre:)
Klem fra Janne