tirsdag, november 08, 2011

Se, jeg har bakt!





















Ikke akkurat hverdagskost, men her er beviset på at jeg faktisk har funnet frem prinsessen i meg og bakt kaker til lillemors jentebursdag nylig. Kakene falt i smak til de som kunne spise, men jeg innser at til neste gang må jeg lage mer allergivennlige varianter også... Trist for dem som ikke kan spise alt å bare måtte se på dette..

Ellers må jeg få takke for alle koselige bursdagshilninger fra i går! Kvinnens beste år er de 20 mellom 29 og 30, ikke sant...? Hehe, ungene her er i alle fall godt opplært, og gratulerer trofast med 29 årsdagen... ;)

Nå skal jeg krype opp i sofakroken og se på Sinnasnekker'n. Kanskje jeg blir litt inspirert..? Eller heller skremt? Skremt fra å kjøpe oppussingsprosjekter i alle fall. Dagene strekker ikke til som det er..

Ha en deilig tirsdags kveld alle sammen!

2 kommentarer:

hanne sa...

Wow! Så lekkert, Tove! Dette så fristende ut! Det ble sinnasnekkeren på meg også i går..artig program!
Klem

HegeT sa...

Gratulerer med vell overstått..
Og de kakene dine ble veldig fristende.... Skjønner godt at de fikk (noen) bein å gå på....

klem
HegeT