torsdag, april 29, 2010

Det tusler og går :)

Skrittellingen er igang og på denne 3. dagen har jeg passert 25600 skritt.
Hehe, det er IDAG ;)
Tilsammen har jeg gått nesten 64 000 skritt :)
Må skynte meg å skryte av meg selv nå, for helga blir nok heller rolig med konfirmasjon og bilkjøring. Men kjekt å ha gått inn litt på forhånd ;)

Ellers kan jeg vise litt mer av scrapperiene jeg har laget siden påske:



Kjolen/tunikaen og skautet lillemor har på her sydde min kjære mor til meg da jeg var liten. Det hørte opprinnelig til en ballongtruse også, men den overlevde visst ikke... Kan det ha med det faktum å gjøre at jeg var en stor og rund liten smørbukk...?
Jeg elsker i alle fall disse klærne, med skjønne små gule roser på, og er glad jeg fikk en liten jente som kunne bruke dem :) Synes disse skjønne papirene fra 3ndypapir passer midt i blinken til både bildene og historikken :)


Et kort fikk jeg også laget mens jeg var igang. Klippearkene er jo bare helt skjønne til slike små prosjekter, og jeg har en plan om litt interiørting med dem etterhvert også,- sommeren nærmer seg selv om det ikke synes så godt akkurat i dag i alle fall med plaskende regn og bare små varme grader. Men jeg smiler mens jeg sykler og går likevel,- det er VÅR!

Ha en videre strålende uke alle sammen,- snart er det HELG!

7 kommentarer:

hanne sa...

Så skjønn lita jente i arveklær! Morro at du fikk brukt klærne på jenta di! Flott side og kort, Tove! Jeg har ennå ikke handlet disse papirene, men jeg skal bestemt.

Ja, i kveld prøvde jeg bunad - og bør nok følge ditt eksempel framover....Du er jammen flink!

Pauline sa...

Hærli' side om og med arveklærne, og flott kort!
Jeg har ikke hatt hjerte til å begynne på mine ark ennå.. :-D
Skal si du "traver" i vei!! *applaus*
Kos deg i helga, klem! :-)

Torill sa...

det må jeg si!!! Utrolig bra gåing!!!

Nydelig LO da!! Skikkelig skjønn:0) Passet perfekt til arkene!!
kos deg i helga. klems

Anonym sa...

Nydelig LO og kort! Hærlige ark! Er det 3ndy?

syns du er flink som går og går!
trenden her er at rompa sitter for mye i ro så bør kanskje skaffe en skritteller jeg også...

Jill sa...

Synger se min kjole her :-)
Så skjønn liten tulle hun var, tiden flyr altfor fort!
Skikkelig motovator den skrittelleren din!
Her luftet joggeskoene seg forleden dag, og det er første gang siden oktober...
Snart på vei ut for en liten luftings nå, må bar evente til barnevakten kommer hjem:-)
Riktig god helg til deg!
Klem♥

gudrun sa...

Helt NYDELIGE prosjekter du har lagd Tove! Stor klem.
gudrun

Siv Anne sa...

Nydelig!