mandag, mars 08, 2010

Gratulerer med dagen Nils, Runa og alle kvinner!



Ja i dag er den O'store kvinnedagen, men vi har samtidig litt feiring på hjemmefronten på agendaen. Vår kjære eldstemann er 17 år i dag! Jotakk, tiden flyr... I tillegg har ett av våre tantebarn bursdag i dag, gratulerer Runa! Kjekt med flere på samme dag så en stakkars glemsk gæmlis kan huske på dagene ;o)

Så ikke noe toging på meg i dag, men bursdagsfeiring.

Tror egentlig det er det tryggeste også, for jeg kan ikke huske å ha vært borti glattere veier enn i dag noen sinne tidligere! Jada, korttidsminneforeningen værsågod.... Men seriøst! Jeg bruker vanligvis ca 5 minutter til bussen,- i dag brukte jeg 20!!!  For hvert skritt jeg dristet meg frem skled jeg 5 tilbake, og endelig nesten oppe en bakke skled jeg hele veien ned igjen... Det var med livet som innsats for å komme seg på jobb i dag, så jeg håper min kjære husbond finner broddene til ungene....

Ha en strålende kvinnedag alle sammen, GRATULERER MED DAGEN!!!

3 kommentarer:

hanne sa...

Gratulerer med dagen, Tove! Og ha en hyggelig bursdagsfeiring i familien! Man blir nok eldre, ja..

Gleder jeg meg over et strålende sørlandsvær og lurer på om jeg skal ta med heklekroken i solveggen!
Klem!

Anonym sa...

Gratulerer så masse med dagen og spesielt gratulerer med dagen til Nils! Store gutten :o)

*klemmer*

Pauline sa...

Gratulerer med dagen!!
Håper du kom deg velberga heim igjen fra jobb! ;-)