tirsdag, september 08, 2009

Migrenen sprer om seg...

Så nå har også min kjære laptop også gått i sort, dessverre med over 6000 bilder og masse info og mail gått tapt. Forhåpentligvis får jeg hentet ut bildene, men til dem som har sendt meg mail om bokstaver, kjoler, stempler, kurs osv, kan dere være så snille å sende meg mailene på nytt?
Så kan jeg i alle fall få sjekket opp info på min trege gamle stasjonære....

En vet ikke hvor avhengig man er av pc'n før man er uten!
Har pc på jobb, men grunnet brannmurer kan jeg ikke lage innlegg eller skrive kommentarer til noen av dere søte, snille og omtenksomme bloggere for tiden. Får komme sterkere tilbake når jeg får ryddet frem denne gamle så det går an å jobbe her istedenfor å henge over hauger av rot og skrot inne i pc-skapet...

PC-skap er nemlig egentlig genialt med det at du kan lukke dørene når du ikke jobber ved pc'n og vil ha det ryddig. Men, bruker du skapet som oppbevaringssted for alt mulig fra regnskap til skrotfylling for alle slags duppeditter og dingsebomser blir det kaos.
Høres egentlig ut som mitt neste prosjekt.....

På interiørfronten går det tregt for tiden.
Migrena holder stand, og etter å ha kreket meg gjennom arbeidsdagene ligger jeg rett ut resten av dagene. I dag var det i tillegg tannlegetime, så det bærer vel rett til sengs etterpå....
Men rammer har fått speil i seg, og det er kommet opp skoskap i gangen, gubbelure har hengt opp lampe på soverommet,- en helt egen historie som nok skal komme for en dag snart, he-he.

Håper dere alle sammen har det bra, og at dere har backup av bilder og annen nyttig informasjon fra pc'ene deres...
Ha en videre strålende uke!

3 kommentarer:

sylysten sa...

Huff av meg, det høres trasig ut;o( God bedring til både dataen og deg;o)
Klem
Linda;o)

gudrun sa...

Nei og nei! Så utrolig uheldig, Tove!!!

Håper du og pc'en blir friske snart!!
STOR KLEM

Gladie sa...

Uff, jeg kan jo bare anbefale online epost (og bækkøpp offkårse), men kjipt lell. Og så en stor klem med ønske om god bedring. *klem*