onsdag, juni 03, 2009

Vått og kaldt, og regnvær overalt.....



Nei, jeg er ikke i Bergen, men Trondheim..
Fryser som bare det, og minner meg selv på en kommentar fra en fra sydligere strøk: Den grønne vinteren er værst, for da fyrer man ikke.... Skulle gjort det i dag gitt!
Men nå har jeg i alle fall vært flink og syklet til og fra jobb to dager på rad i plaskregnet. Damene på jobben spør om jeg ikke kan sette igjen sykkelen hjemme så sola kan komme tilbake igjen...
Sånn kan det gå når man har for vane å velge de verste dagene til å sykle på.
Mens jeg venter på bedre vær får jeg kose meg med bilder tatt i helga like nedenfor huset vårt.
Ha en forhåpentligvis varmere og tørrere kveld enn meg!

2 kommentarer:

Jill sa...

Kom te BæRRRRRgeæn
Kom t BæRRRRgæn med det sammæææææ
Der får du det som fisken i vannæææ...

Ønsker deg solskinn og varmere dager!!!
Klem

Solveig sa...

Du imponerer veldig med sykling i regnvær! Jeg er en værsyk tvangsBergenser, så vet alt om regn og kulde... hihi!

keep up the good work! spennende å høre om du fortsetter å sykle - jeg driver og motiverer meg til å gå litt tøff tur hver dag. fra vinduet mitt ser jeg en hvit varde på fjellet 'mitt' som jeg har som mål hver dag. etter graviditeten er det virkelig påkrevd, hihi!!