tirsdag, oktober 28, 2008

Årets scrappening i Mosjøen...

... fant sted i helga, og jeg var der sammen med 40 kreative og herlige damer.
Utrolig kjekt å se hvordan scrappemiljøet i Mosjøen og omegn lever!
Jeg synger fortsatt på nordnorsk og kan leve lenge på denne kreative boosten.
Masse scrapping ble det også, deilig å være igang igjen etter lang tid uten tid og mulighet til kreative krumspring.

Her er noen av sidene jeg fikk laget undet treffet i helga.


Her er en side av gamle bilder jeg fikk av pappa fra ulike minneverdige hendelser i familien.
Papirer fra bl.a. Ladybug og 3ndypapir, samt bibelsider jeg fikk fra Beate.
Beate ble en stor inspirasjon her og er nok grunnen til at jeg endelig kom meg igang med scrappingen av disse gamle bildene. Takk vennen :o)


Denne siden er resultat av en annonseinspirasjon som Julie hadde laget til scrappeningen i helga. Jeg ga meg selv en ekstra utfordring til C&S og white space til utfordringen.... Ikke enkelt, men med 'vanndråpene' fikk jeg dillet litt med detaljene likevel ;o)

Takk for en kreativ helg til alle sammen!

Ingen kommentarer: