lørdag, januar 12, 2008

Nytt år nye muligheter....



Det har vært lite scrapping og blogging på meg de siste månedene, men nå er jeg igang igjen, håper jeg... ;)
Vi har pusset opp rom, og jeg skal komme tilbake med bilder av våre 4 nye soverom etterhvert.
Nå er det julebildene (de få vi fikk tatt) som står for tur.
Her er et par sider jeg har laget.

Godt nyttår!


For my non-Norwegian speaking friends:
Long time no see, no blogging, no scrapbooking...
But it's a new year and new opportunities right?
Here's a couple of layouts from our x-mas

Happy new year!

3 kommentarer:

Heidi sa...

Godt nyttår Tove!!!!!!!!!!!!

Ha en flott kveld.

Klem, Heidi

Anonym sa...

Takk for i går!!! Og godt nytt bloggeår :)
Lekre lekre LO'er som er enda lekrere irl!!!

Ha en fin lørdagskveld :)

Aquarell sa...

Herlige layouter!
Oppussing er noe herk, men så godt det er når man er ferdig...:D